el cinco día update - Reisverslag uit Valencia, Spanje van 4chicasenValencia - WaarBenJij.nu el cinco día update - Reisverslag uit Valencia, Spanje van 4chicasenValencia - WaarBenJij.nu

el cinco día update

Door: Christianne, Mirjam, Marieke y Elvira

09 Mei 2014 | Spanje, Valencia

Het blijft een bijzondere ervaring om op "vakantie" de wekker te moeten zetten. Ondanks het Spaanse ritme (lange avonden en nachten) gaat het vroege opstaan ons nog steeds goed af. De wc trekt niet altijd door en de douche is niet altijd warm, maar no pasa nada, wij genieten!!
We hebben een ontzettend leuke klas en docenten en leren enorm veel. Zo bijzonder om Spaans te leren in het Spaans en het dan ook nog allemaal kunnen volgen. Dankzij FUENTES...

@ Otto, hoeveel korting levert dit ons op voor de volgende cursus ? ;-)

Na school gaan we, echt Spaans, lekker lunchen. Beetje winkelen, boodschappen doen en ´s middags met z´n allen naar la Lonja. Indrukwekkend!
Op aanraden van een lerares gaan we ´s avonds eten bij Ralle. Een typisch Spaans restaurant met Valenciaanse arroz. Erg leuk, ons blog wordt hier ook gelezen en men gaat dus ook af op de restaurantjes van de chicas! We amuseren ons hier prima.

Christianne es lo mejor con las cuentas en Spaanse getallen, gelukkig maar aangezien zij de pot beheert. Marieke kan in vloeiend Spaans de weg vragen en ze begrijpt ook het antwoord ;-) Desondanks verdwalen we nog (lees blog van morgen) maar dit ligt absoluut niet aan Marieke. Mirjam weet in elk restaurant de specialiteit op tafel te krijgen en Elvira? Elvira zorgt voor las risas, ook in t Spaans!

Na het eten snel naar huis en met z´n allen aan de keukentafel met een kopje tila thee aan ons huiswerk.

Buenas noches

• 09 Mei 2014 - 16:20

Otto:

¡Me gusta! ... Vind ik leuk!

¿Hasta cuándo os quedáis?

Saludos,

Otto