Cuarto día - Reisverslag uit Valencia, Spanje van 4chicasenValencia - WaarBenJij.nu Cuarto día - Reisverslag uit Valencia, Spanje van 4chicasenValencia - WaarBenJij.nu

Cuarto día

Door: Marieke, Christianne, Mirjam en Elvira

07 Mei 2014 | Spanje, Valencia

Allereerst, bedankt voor de leuke reacties, super dat jullie zo meeleven.

Opnieuw een zonnige dag. Vroeg uit de veren, het doucheschema werkt nog steeds prima. In looppas in rechte lijn naar school. Zijn mooi op tijd op school. Vanwege de dominante aanwezigheid van de 4 chicas gaan we vanaf vandaag integreren in de groep ( lees we ´durven´ inmiddels ook naast de andere studiegenoten te zitten ipv alleen naast elkaar). Gevolg, lerareres Eva helemaal van slag. Quien es? Hoera, vandaag geen huiswerk! Dus lekker winkelen in de stad. Bij thuiskomst donkere rookwolken! Sirenes! Que pasa? Er woedt een behoorlijke brand in het pand tegenover ons. Wij snel wasmachine uit en naar beneden gesneld... voelt toch een beetje als ramptoerisme. Gelukkig blijkt de schade achteraf beperkt en zijn er geen gewonden gevallen.

Vale! On high heels ´s avonds de stad in naar " the place to be qua pinxtos": Sagardi. Zowaar een tafeltje vrij en we genieten van de fantastische pinxtos en de goede sfeer.

Voldaan duiken we ons bedje weer in.

Hasta luego!

PS ivm tijdgebrek zetten we de foto´s/films er niet dagelijks op, blijf ons dus vooral volgen.......

• 07 Mei 2014 - 18:14

Els:

Zo leuk om jullie iedere dag te volgen. Morgen wel graag foto's. Geniet nog lekker en met veel liefs uit Lathum

• 07 Mei 2014 - 20:59

Odile:

Eindelijk kan ik mee genieten van jullie avonturen! Ziet er fantastisch uit dames!
    En wat leuk om jullie belevenissen te volgen. Geniet!
    xx Odile

• 07 Mei 2014 - 21:39

Sinem:

Hiii, wat een leuke berichten! Geniet er lekker van en straks vloeiend in het spaans een liedje voor Valentina! Kussx

• 08 Mei 2014 - 11:28

Otto Van Fuentes.nl:

¡Buenos días!

¿Qué tal el curso?
    Wat leuk om te lezen!

Hoe zijn jullie daar op de school in Valencia terechtgekomen? ;-)

Veel succes nog!

Saludos,
    Otto Delen
    www.fuentes.nl

• 08 Mei 2014 - 12:19

Sigrid Kloren :

Heb jullie verslag gelezen ben wel trots op jullie dames zet heb op !!!!!!!!

• 08 Mei 2014 - 12:21

Sigridkloren:

Heb jullie verslag gelezen ben erg trots op jullie zet hem op dames !!!!!!!!