Tercero día - Reisverslag uit Valencia, Spanje van 4chicasenValencia - WaarBenJij.nu Tercero día - Reisverslag uit Valencia, Spanje van 4chicasenValencia - WaarBenJij.nu

Tercero día

Door: Marieke, Christianne, Mirjam en Elvira

06 Mei 2014 | Spanje, Valencia

Hola,

Om 6.15 ging de wekker af en casa de 4 chicas. Gelukkig hadden we een koude douche ;-) waardoor we lekker snel fris en fruitig waren voor onze eerste lesdag. Broodjes mee voor onderweg y ´vamos con el plátano´. Muy nerviosa voor ons intakegesprek. Dankzij de lessen van John via Fuentes doorstaan wij deze test prima. Wij zitten met 6 andere mensen in de klas. Verschillende leeftijden en nationaliteiten, erg leuk. Russisch, Iers, Zwitsers en Duits. Leuke ervaring is dat ons blog ook hier in Valencia gelezen wordt door andere leerlingen. 4 chicas son muy famoso!! Na de lunch een bezoekje aan de supermercado en toen was het al weer tijd voor het avondprogamma. We krijgen een stadswandeling onder leiding van een docente van school en gaan daarna met studiegenoten lekker tapas eten.We blijven lerén: no pasa nada!
Thuis nog huiswerk maken en dan snel naar bed!!

Vale chicos,

Hasta luego

• 07 Mei 2014 - 08:56

Jacqueline:

Hola chicas,
    leuk jullie verslag te lezen, het klinkt erg leuk en gezellig daar!
    Ik blijf het volgen!
    Groetjes en veel plezier