Segundo día - Reisverslag uit Valencia, Spanje van 4chicasenValencia - WaarBenJij.nu Segundo día - Reisverslag uit Valencia, Spanje van 4chicasenValencia - WaarBenJij.nu

Segundo día

05 Mei 2014 | Spanje, Valencia

Hola a todos,

We worden wakker na een kort nachtje in een soort van Bijlmerbajes. Opnieuw onze koffers pakken en naar het appartement waar we de rest van de week blijven. 4 chicas, 8 koffers in 1 Spaanse taxi, olé!! Onze attico met dakterras ligt in een gezellige buurt en we zijn contento. Snel koffers uitpakken en ontbijten, het is inmiddels 12.30...... We vinden een gezellig pleintje en worden overgehaald door " Antonio Banderas, inclusief staartje" om vers bereidde paella te gaan eten.

Het werd een uitgebreid ontbijt...Paella (twee pannen met een grote kreeft erin), een fles vino blanco y muchos musicos! Alle muzikanten vragen een bijdrage, dus helaas waren we snel aan het eind van ons budget.
Wat wel heel bijzonder was is dat wij een openlucht kerkdienst mochten meemaken en ter ere van een doop een prachtige processie.Valencia kan voor ons al niet meer stuk.

Na el vino was het tijd voor een dutje, tenminste voor Mirjam en Christianne. Elvira en Marieke gingen er op uit. Om vervolgens wifi, churros en koffie te vinden.

Omdat ons ontbijt te lang had geduurd, zijn Marieke en Mirjam helaas verbrand. Dus op naar de ´´farmacia´´ en daarna heerlijk tapas eten.

Daarna was de koek op, buikjes rond en oogjes toe.

Hasta manana!